تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش دکتر، در تیم فغانی! مالکان استقلال به نکونام: لیست قابل خرید بده استعفای نصیرزاده رد شد پای مسئولان ارشد فدراسیون هم به پرونده فساد باز شده است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکیه در لیگ ملت‌های والیبال | تداوم باخت‌های سریالی ایران! اسکوچیچ از استقلال پیشنهاد دارد بیرانوند تهدید به فسخ قرارداد کرد اوسمار در آستانه سرمربیگری در برزیل تصمیم جدید آقای مدیرعامل| امیری برود تا علیپور بیاید!
سرخط خبرها

ملی‌پوشان استقلال مقابل هوادار بازی می‌کنند

  • کد خبر: ۱۸۸۵۹۶
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
ملی‌پوشان استقلال مقابل هوادار بازی می‌کنند
درحالی که شایعه شده ملی‌پوشان استقلال مقابل هوادار بازی نمی‌کنند، اما فاصله مناسب از بازی تیم ملی تا بازی استقلال مقابل هوادار باعث حضور قطعی ملی‌پوشان خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با توجه به اینکه از بازی سه شنبه تیم ملی مقابل حریفش (عراق یا قطر) در تورنمنت اردن ۳ روز یا همان ۷۲ ساعت فرصت باقی است، بازیکنان استقلال منعی برای حضور در بازی با هوادار ندارد.

طبق برنامه قرار است بازی استقلال و هوادار راس ساعت ۱۸:۰۰ عصر جمعه هفته آینده در ورزشگاه ازادی تهران برگزار شود و به این ترتیب ملی‌پوشان استقلال می‌توانند بعد از ۷۲ ساعت درترکیب تیم خود به میدان بروند.


البته زمزمه‌هایی درباره حضور نیافتن برخی بازیکنان ملی استقلال در بازی با هوادار به گوش می‌رسد، اما بعید است که نکونام با توجه به اینکه ۷۲ ساعت از بازی آخر تیم ملی دراردن می‌گذرد، بازیکنانش را مقابل هوادار به میدان نفرستد.

روزبه چشمی، سیدحسین حسینی، مهرداد محمدی و صالح حردانی ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی هستند که با توجه به زمان مناسبی که تا بازی با هوادار باقی است می‌توانند استقلال را در آن میدان همراهی کنند.

اینکه گفته می‌شود نکونام تصمیم گرفته در چارچوب دروازه تیمش تغییراتی ایجاد کند، صحت ندارد و سرمربی استقلال بنا دارد از ملی‌پوشان خود در این بازی استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->